Кінець епохи? Марк Цукерберг планує відмовитися від назви Facebook

20 жовтня 2021, 12:10
Цукерберг хоче поміняти назву компанії (Фото:REUTERS / Erin Scott)

Цукерберг хоче поміняти назву компанії (Фото:REUTERS / Erin Scott)

У Facebook планують змінити назву компанії найближчим часом, щоб відобразити акцент на побудові «метавсесвіту» .

Про прийдешню зміну імені генеральний директор компанії Марк Цукерберг планує розповісти на щорічній конференції Connect 28 жовтня, впевнені джерела в США.

Рішення покликане «сигналізувати про прагнення технологічного гіганта бути відомим не тільки в соціальних мережах». Ребрендинг, ймовірно, призведе до того, що додаток Facebook буде позиціонуватися як один з багатьох продуктів батьківської компанії.

Відео дня

У Facebook вже працює понад 10 000 співробітників, що створюють споживче обладнання, таке як окуляри AR, які, на думку Цукерберга, зрештою стануть такими ж масовими, як смартфони. У липні він сказав, що протягом наступних кількох років «ми фактично перейдемо від людей, які вважають нас в першу чергу компанією соціальних мереж, до компанії метавсесвіту».

Ребрендинг також може послужити для подальшого відділення футуристичної роботи, на якій зосереджений Цукерберг, від пильної уваги, яка в даний час зосереджена на Facebook як соціальній платформі.

Facebook — не перша відома технологічна компанія, яка змінила назву компанії в міру розширення її амбіцій. У 2015 році Google повністю реорганізувався в холдингову компанію Alphabet, частково в знак того, що це вже не просто пошукова система, а конгломерат компаній, що виробляють автомобілі без водія і медичні технології. А Snapchat був перейменований в Snap Inc. в 2016 році, в тому ж році, коли він почав називати себе «операторською компанією» і дебютував зі своєю першою парою окулярів Spectacles.

Нова назва компанії Facebook є ретельно охоронюваним секретом в її стінах і залишається маловідомою навіть серед вищого керівництва.

Ситуація ускладнюється тим, що, хоча Facebook активно просуває ідею метавсесвіту в останні тижні, ця концепція все ще не так широко розуміється. Цей термін був винайдений письменником-фантастом Нілом Стівенсоном для опису віртуального світу, в який люди втікають з антиутопічного, реального світу. Тепер його впроваджує одна з найбільших і найбільш неоднозначних компаній в світі - і їй доведеться пояснити, чому варто зануритися у власний віртуальний світ.

Раніше НВ писав, що Facebook звинуватили в заохоченні конфліктів заради прибутку. Інформатор, яка стояла за витоком документів Facebook в Wall Street Journal, розкрила нові внутрішні механізми платформи.

Інформатор Френсіс Хоген розкрила свою особистість по телебаченню і описала алгоритми соцмережі, які підсилюють розпалювання ненависті.

«Він платить за свій прибуток нашою безпекою», — сказала Хоген ведучому американського шоу 60 Minutes Скотту Пеллі.

Згідно з раніше видаленим профілем LinkedIn, Хоген була менеджером по продукту в Facebook, що входять в групу Civic Integrity. Вона вирішила покинути компанію в 2021 році після розпуску групи.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X