До біса Tesla. У світі росте популярність електричних скутерів

18 червня 2018, 20:03

Найбільший тайванський виробник моторолерів оголосив про створення мережі електричних скутерів. До цього, курс на повністю електрифікований двоколісний транспорт взяли кілька світових автовиробників.

Мобільність і економічність стають головними критеріями пересування в будь-якому сучасному місті. Популярності набувають каршерингові системи, зручні мережі оренди велосипедів, і, звичайно ж, компактні моторолери або, як їх уже прийнято називати, скутери.

Відео дня

Як передає The Verge, найбільший виробник скутерів у Тайвані Kymco планує змінити правила гри на ринку класичних бензинових мопедів.

У компанії оголосили про виробництво двох нових повністю електричних моделей – New Many 110 EV і Nice 100 EV.

Електроскутер Kymco зі знімними батареями

Обидва моторолери матимуть запас ходу до 60 км. Найпотужніша модель – New Many 110 EV – розвиває до 59 км/год і обійдеться покупцям приблизно в $1600, а простенький Nice 100 EV з тим обсягом батареї зможе розігнатися до 45 км/год і коштуватиме приблизно $1430.

Незважаючи на те, що ця сума вже з урахуванням державних субсидій на зелений транспорт, ціни на електроскутери досі значно перевищують вартість паливних моделей.

Тому, Kymco не обмежиться лише масовим виробництвом цих двох електромоделей. Компанія планує значно більші зміни у сфері зеленого транспорту, а саме – створення мережі електрозаправних станцій-осередків, які дозволять користувачам постійно залишатися на ходу.

Електромопеди Kymco мають вмонтовану допоміжну батарею, і основний знімний акумулятор. Коли заряд закінчується – можна поставити орендовану батарею у спеціальній електростанції, і користуватися вмонтованим акумулятором, поки заряджається основний.

Крім цього, власники такого електротранспорту зможуть орендувати і помістити всередину свого скутера до трьох додаткових батарей, що теоретично збільшує запас ходу до майже 200 км.

Система заправних станцій Kymco схожа на технологію заряду іншого популярного тайванського виробника електромопедів Gogoro. Заправні осередки Gogoro дають можливість їхнім клієнтам під'їхати і просто поставити свою використану батарею на зарядку, встановивши собі повний акумулятор.

Звісно, технологія Gogoro є дещо простішою, і їхні електроскутери Smartbike вже стали досить популярними не тільки в Азії, але і в Європі. Електричні моторолери, здатні розганятися до 90 км/год з запасом ходу понад 100 км настільки гармонійно вписалися в ритм великих міст, що в Берліні, Парижі та Токіо зробили райдшерингові системи для зручної оренди такого транспорту.

Але, Kymco все одно планують конкурувати з Gogoro, і мають на те вагомі причини. По-перше, Gogoro все ж залишається нішевим рішенням, адже за минулий рік компанія продала всього 34 000 моторолерів, тоді як Kymco є абсолютним лідером Тайваню і мають понад півмільйона продажів минулого року.

Такі показники незабаром можуть висунути нові електроскутери Kymco в лідери ринку. До того ж, підхід виробника Kymco набагато ширше, ніж у Gogoro, адже компанія планує не просто створити електричні моторолери, які продаються, а поліпшити зелену транспортну інфраструктуру загалом.

Для цього вони обладнали свої осередки для заряду батарей і звичайними електрозаправними пристроями, якими зможуть скористатися власники електроскутерів інших марок.

Kymco також дають можливість іншим виробникам брати за основу їхню батарею для інших розробок, що може стати одним з перших у світі універсальних рішень для знімних батарей.

Керівництво компанії заявляє, що в наступні три роки компанія планує випустити 10 моделей електричних скутерів і встановити заправні станції-осередки в 20 країнах.

Крім цих компаній, свої моделі електроскутерів вже створили BMW, Honda, Yamaha і виробник легендарної моделі Vespa – Piaggio. Азійський ринок має всі шанси стати локомотивом розвитку зелених технологій у цьому сегменті, адже двоколісний транспорт є тут надзвичайно популярним.

Тим більше, що деякі міста, через надлишок моторолерів і зовсім хочуть відмовитися від бензинових моделей.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X