Для звичайних шляхів. У Німеччині показали перший безпілотний поїзд

12 жовтня 2021, 11:50

Німецький залізничний оператор Deutsche Bahn і промислова група Siemens представили перший в світі автоматизований потяг без машиніста.

Поїзд почне курсувати в місті Гамбург, а співробітники компаній заявили на презентації, що такий потяг більш енергоефективний, ніж традиційні.

Чотири таких поїзди приєднаються до мережі швидкісної міської залізниці S-Bahn північного міста і почнуть перевозити пасажирів з грудня з використанням існуючої залізничної інфраструктури.

Відео дня

В інших містах, таких як Париж, є метро без водія, в той час як в аеропортах часто є автоматизовані монорейкові потяги, що курсують до терміналів, але ті ходять по виділеним одноколійним лініям, в той час як гамбурзький поїзд буде ділити шляхи з іншими звичайними поїздами .

Проект, який Siemens і Deutsche Bahn назвали «першим в світі», є частиною модернізації системи швидкісних міських залізниць Гамбурга за 60 мільйонів євро.

Генеральний директор Deutsche Bahn Річард Лутц сказав, що автоматизовані потяги пропонують «надійнішу» послугу «без необхідності прокладати жодного кілометра нового шляху».

«Ми робимо залізничний транспорт більш інтелектуальним», — сказав генеральний директор Siemens Роланд Буш, оцінюючи, що автоматизовані потяги можуть перевозити «до 30 відсотків більше пасажирів, значно покращуючи пунктуальність і заощаджуючи більше 30 відсотків енергії».

Хоча поїзд управляється за допомогою цифрових технологій і повністю автоматизований, водій як і раніше буде присутній, щоб контролювати поїздку, коли на борту знаходяться пасажири, йдеться в заяві компанії.

Раніше НВ писав, що прототип потягу, який використовує технологію високотемпературних надпровідників (ВТНП) на магнітній подушці, був введений в експлуатацію в китайському місті Ченду .

За заявою Південно-Західного університету «Цзяотун», який виступає одним з проектувальників, проектна швидкість потяга становить 620 км / год.

При цьому такий склад, на відміну від традиційних поїздів і трамваїв, в процесі руху не торкається поверхні рейки. Швидкість, що досягається поїздом на магнітній подушці, порівнянна зі швидкістю літака. Втім поки такі поїзди досягали швидкості тільки 603 км / год, але — тільки на випробуваннях.

У той же день на початку січня 2021 року також ще була запущена 165-метрова лінія для тестування нової технології. На церемонії був представлений 21-метровий локомотив, який повільно ковзав рейками.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X