Без шуму і пилу. NASA протестує повністю електричний літак

4 жовтня 2019, 17:30
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

У NASA заявили про готовність протестувати свій перший повністю електричний літак X-57 Maxwell з людьми на борту.

На початку 2019-го британська авіаційна компанія Rolls-Royce заявила про розробку найшвидшого електричного літака у світі. Виробник заявив, що їх електричний літак вийде у 2020-му, а його максимальна швидкість сягатиме 480 км/год.

Відео дня

Кінцева мета проекту — побити рекорд швидкості легендарного гоночного літака Supermarine Spitfire 6B, який у 1931-му розігнався до 552 км/год за рахунок двигуна V12 Rolls-Royce «R».

Поки в Rolls-Royce женуться за швидкістю, інженери з NASA планомірно розвивають технології електротяги в літаках і на днях заявили, що вже підготували свій перший повністю електричний літак до першого тестового запуску.

Модель X-57 Maxwell — це експериментальний літак, на якому NASA розробляє системи електричної тяги і планує встановити стандарти для спорудження подібних літаків іншими компаніями.

В американській аерокосмічній федерації заявляють, що точні технічні дані про політ і результати тестів будуть у відкритому доступі. Це повинно допомогти комерційним авіабудівним компаніям, які зараз змушені створювати більш ефективні і тихі літаки. Точна дата тестового польоту поки невідома.

Нагадаємо, розробку гибридно-електричного авіалайнера вже веде компанія Airbus, спільно з Rolls-Roys і Siemens. Апарат розробляється на базі Airbus E-FAN — двомісного акумуляторного літака, який здійснив перший політ у 2014-му.

Планується, що, на відміну від свого попередника, Airbus E-FAN X буде мати двигун і генератор без криогенного охолодження, і стане проміжною гібридною розробкою на шляху до повністю електричних літаків. Airbus E-FAN X повинен зробити перші польоти у 2020-му.

У минулому Департамент транспортної авіації штату Вашингтон провів першу зустріч Робочої групи з питань електроавіаціі. Представники влади проконсультувалися зі стартапом Zunum Aero, який з 2013-го розробляє повністю електричний регіональний літак, а також зібрали розробників електролітаків, представників енергетичних компаній та аеропортів.

До кінця 2019 року експерти планують визначити, наскільки реальний перехід на електричну і гібридну авіацію, оцінити можливий вплив такого переходу на ринок праці і екологічну ситуацію у штаті. Прогресивний західний штат США випередили тільки норвежці, які недавно прийняли програму переходу на електричну авіацію до 2040-го.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X