Слава роботам. Банк JPMorgan найняв штучний інтелект замість копірайтерів

13 серпня 2019, 10:02

Компанія JPMorgan Chase підписала п’ятирічний контракт з стартапом, який використовує штучний інтелект для написання рекламних текстів.

Під час пілотного використання виявилося, що інструмент машинного навчання Persado створював більш якісні версії реклами, ніж власні автори банку, пише Quartz.

Якість роботи вимірювалося більш високими показниками кліків - в деяких випадках більш ніж в два рази. В одному такому кейсі оголошення, написане людиною, повідомляло: "Доступ до готівки з рахунку, не виходячи з дому". А більш успішна версія від Persado була такою: "Це правда - ви можете отримувати готівку з рахунку, не виходячи з дому".

Відео дня

Директор по маркетингу JPMorgan Chase Крістін Лемкау зазначає, що технологія Persado неймовірно перспективна: "Вона переписує статті і заголовки таким чином, який справжнім маркетологам навіть не приходить в голову. І це працює".

"Машина повідомлень" Persado створює новий рекламний текст на основі існуючого з використанням бази даних, що містить понад мільйон слів, помічених і оцінених за емоційною привабливістю. JPMorgan Chase почала тестувати технологію в 2016 році і тепер сподівається використовувати її не тільки для реклами, але і для внутрішніх комунікацій і підтримки клієнтів.

Компанії не розкривають фінансові та інші умови угоди. Але на питання про те, чи призведе домовленість до скорочення або іншим змін в штаті, представник банку сказав, що нова угода "не вплинула на нашу структуру".

Опитування, проведене компанією BrightEdge в 2018 році серед цифрових маркетологів компаній зі списку Fortune 500, показав, що близько 60% з них очікують використовувати ШІ в своїй рекламній стратегії для доставки більш персоналізованих повідомлень. Persado каже, що його машина повідомлень використовується більш ніж 250 брендами, включаючи Dell, Citi, American Express, Air Canada і Microsoft.

Раніше НВ повідомляло, що в 2018 році штучний інтелект написав казку за мотивами книг братів Грімм під назвою "Принцеса і Лисиця" . Твір є результатом співпраці з Botnik Studios - співтовариством письменників, художників і розробників. Як відзначили в Calm, цей метод можна назвати "літературним клонуванням".

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X