А як же Марс? NASA приступило до тестів літаючого таксі

2 вересня 2021, 11:39

NASA розпочало льотні випробування повністю електричного літака вертикального зльоту і посадки (eVTOL) компанії Joby Aviation в рамках кампанії Advanced Air Mobility (AAM).

Це тестування триватиме до п’ятниці, 10 вересня, на базі електромобілів Joby, недалеко від Біг-Сура, Каліфорнія.

Це перший раз, коли NASA протестує літак eVTOL. У майбутньому літаки eVTOL можуть служити повітряним таксі для тих, хто знаходиться в містах та прилеглих районах по всій країні, додаючи ще один вид транспорту для переміщення людей і товарів.

Відео дня

Метою NASA є збір даних про характеристики транспортних засобів і акустичних даних для використання при моделюванні майбутніх концепцій повітряного простору. Цей тест допоможе виявити прогалини в діючих правилах та політиках Федерального управління цивільної авіації, щоб допомогти включити літак AAM в національну систему повітряного простору.

«Тестування розвитку національної кампанії - важливий стратегічний крок в досягненні цілей NASA з прискорення графіка розвитку індустрії ААМ», — сказав Девіс Хакенберг, менеджер з інтеграції місії NASA. «Ці сценарії тестування допоможуть виявити прогалини в поточних стандартах, що принесе користь прогресу галузі в інтеграції транспортних засобів з AAM в повітряний простір».

Під час цього раунду випробувань NASA буде збирати дані з літака Joby eVTOL, який призначений для обслуговування комерційних пасажирів. Аналіз цих даних підготує Національну кампанію AAM до виконання першого набору тестів кампанії, відомого як NC-1, наміченого на 2022 рік, з більш складними сценаріями польоту.

Коли літак Joby буде літати за запланованим сценарієм випробувань, команда NASA буде збирати інформацію про те, як рухається транспортний засіб, як він звучить і як транспортний засіб взаємодіє з контролерами.

Команда розгорне мобільну акустичну установку і побудує масив з більш ніж 50 мікрофонів для вимірювання акустичного профілю літака на різних етапах польоту.

AAM — це авіаційна система, яка включає в себе розробку і розгортання авіації інноваційними способами, які зазвичай не спостерігаються сьогодні. Національна кампанія AAM управляється проектом NASA Advanced Air Mobility, який планує стати каталізатором спільноти для розробки і перевірки концепцій і рішень системного рівня для AAM. Проект AAM є частиною Управління аеронавтичне досліджень агентства.

Раніше НВ писав, що в червні 2021 словацький інженер Штефан Кляйн здійснив 75-кілометровий переліт на двомісному прототипі свого літаючого автомобіля AirCar.

Після першого випробувального польоту в аеропорту П'єштяни в минулому році це була перша публічна презентація літального апарату.

Штефан Кляйн виконав свою мрію — сів в літальний апарат в Нітрі і долетів до аеропорту Братислави, а потім проїхав на трансформованому в спортивний автомобіль транспортному засобі до центру міста, щоб випити чашечку кави поруч з Академією мистецтв і дизайну в Братиславі, де він викладає.

Рівне о 6:00 понеділка, 28 червня, він благополучно приземлився на своєму AirCar в аеропорту. Машина подолала відстань між Нітрою і аеропортом Братислави приблизно за півгодини.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X