Вбивця гігантів. 5 причин, чому OnePlus порве ринок смартфонів у 2019 році

15 січня 2019, 21:02

Є вагомі причини вважати, що в 2019 році китайський бренд смартфонів OnePlus стане одним з найвагоміших гравців на ринку смартфонів.

Apple, Samsung та інші виробники рапортують про похмурі прогнози на 2019 рік. Компанії знижують прогнози щодо свого прибутку, валять все на макроекономічні чинники, торгову війну між США і Китаєм та інші фактори.

Відео дня

І мало хто з аналітиків серйозно вважає, що лідери ринку навмисне публікують песимістичні прогнози, щоб потім успішно перевершити їх.

Ні, ринок дійсно готується до складного року, який буде особливо критичним для лідерів ринку - Samsung, Huawei, Apple. Ці компанії більше не зможуть робити ставку на флагманські смартфони вартістю від $1000. Люди більше не хочуть міняти смартфони так само часто, як раніше. Та й рівень інновацій постійно знижується. Виробникам просто нічого пропонувати, що змушувало б людей знову шикуватися в черги біля дверей магазинів.

OnePlus 7 концепт (Фото: / leaks)
OnePlus 7 концепт / Фото: / leaks

І цей час може, на думку деяких експертів, стати доленосним для нових гравців. Для компаній, які вже заробили певну репутацію і лояльність фанатів, але раніше не мали шансів "вистрілити" по-справжньому через об'єктивні причини (відсутність необхідних інвестицій, складна кон'юнктура ринку тощо).

У минулі роки експерти пророкували, що таким новим гравцем стане Xiaomi. І почасти так і сталося. На деяких ринках Xiaomi займає лідерські позиції, залишивши позаду не тільки Apple, але і Samsung.

Однак, є ще один бренд, який впевнено вибивається з Івана в пана. Це OnePlus. Є низка передумов, які вказують на те, що в 2019 році OnePlus може зробити стрімкий ривок на вершину ринку, якщо не в кількісному, то в якісному сенсі. В якомусь сенсі, мова йде про повторення шляху Xiaomi - компанії, яка довгий час розігрувала репутаційні козирі ("китайська Apple", "найкраще співвідношення ціна-якість" тощо), а потім вже перетворила їх у велику частку ринку .

Ось п'ять причин, чому OnePlus може успішно пройти тим самим шляхом.

Питання ціни

У 2018 році моделі OnePlus 6 і OnePlus 6t стали справжніми хітами, які фактично не поступаються флагманам ринку.

Так, у топових рішеннях OnePlus досі немає бездротової зарядки і офіційного захисту від води (на практиці вона є, але компанія поки так і не пройшла сертифікації). Але в іншому OnePlus просто стрибнув вище голови. Топове залізо, відмінні екрани і камери, стильний дизайн... і ціна, яка змушує інакше поглянути на творіння Samsung або Huawei.

Оцінити ситуацію можна за поточними цінами в Україні.

OnePlus 6t стартує від 17 тис. грн, тоді як Huawei Mate 20 Pro (якого в Україні, до речі, офіційно немає) коштує на 10 тис. грн дорожче. Офіційний Samsung Galaxy S9 можна купити за 23 тис. грн.

Ніщо поки не вказує на те, що OnePlus відмовиться від своєї виграшної моделі і задере ціни в 2019 році.

OnePlus 7 концепт (Фото: Ben Geskin via Twitter)
OnePlus 7 концепт / Фото: Ben Geskin via Twitter

OnePlus 7

Згідно з останніми витокам, майбутній OnePlus 7 обіцяє стати бомбою.

І річ навіть не в тому, що OnePlus стане одним з перших виробників, що випустили серійний смартфон з новим процесором Qualcomm Snapdragon 855, який обіцяє велику продуктивність, поліпшення якості зйомки і нові функції штучного інтелекту.

Судячи з усього, OnePlus 7 ознаменує новий радикальний підхід до збільшення площі екрану. З моменту появи iPhone X з "монобровою" більшість виробників стали використовувати той же підхід (зокрема і OnePlus у деяких моделях). Деякі пішли іншим шляхом, наприклад, Samsung, який спочатку зробив ставку на загнуті краї екрану, а тепер і зовсім на "дірки" в екрані (про гнучкі дисплеї, як про масове рішення, поки що дуже рано говорити).

Ну а в OnePlus, схоже, вирішили зробити ставку на призабутий формат слайдера. Такі розсувні мобільні телефони і смартфони мали певну популярність у 2000-х (наприклад, вони були присутні в модельному ряду Nokia, Sony Ericcson, Motorola).

Фронтальна камера в OnePlus 7 буде захована у висувній задній частині корпусу. У звичайному робочому стані (тобто більшу частину часу) екран буде займати всю видиму частину фронтальної частини смартфона. А коли користувач захоче зробити селфі або здійснити відеодзвінок, він просто висуне панель з камерою. З аналогічними рішеннями вже виходять на ринок Xiaomi і Honor, але саме OnePlus, схоже, стане першим виробником, який зробить ставку на новий форм-фактор у своєму флагмані.

Завдяки цьому рішенню стане можливим втиснути екран більшої діагоналі в корпус колишнього розміру. Імовірно, 6,9 дюйма замість 6,4 у OnePlus 6t при тому ж розмірі смартфона.

Поки невідомо, як це буде співвідноситися з "дірявими" екранами Samsung. Однак на тлі Apple і Huawei, які поки роблять ставку на "моноброви", що віднімають досить багато місця біля верхньої частини екрану, слайдер OnePlus вже здається революцією.

І бездротова зарядка у OnePlus 7 з'явиться. Материнська компанія OPPO тепер входить у Wireless Power Consortium.

OnePlus 7 концепт (Фото: Ben Geskin via Twitter)
OnePlus 7 концепт / Фото: Ben Geskin via Twitter

Екосистема

OnePlus впевнено рухається шляхом Xiaomi, створюючи свою екосистему. Вона вже включає в себе бездротові навушники, телевізор і навіть рюкзаки.

Так, представлені минулого року бездротові навушники OnePlus Bullets багато експертів називають "вбивцею" популярної моделі Beats X.

Про телевізор поки майже нічого не відомо, але глава OnePlus Піт Лау заявив, що компанія буде сповідувати свої принципи - преміальний дизайн, краща продуктивність за розумну ціну. Якщо припустити, що на ринку з'явиться телевізор, який буде також співвідноситися з топовими рішеннями, як це відбувається з OnePlus на ринку смартфонів, то це буде цікаво.

Експансія в США

OnePlus тривалий час залишався одним з китайських брендів, які були практично невідомі в США - на одному з найбільших ринків смартфонів, і вже точно найважливішому з репутаційного погляду.

Однак останнім часом OnePlus уклав партнерські угоди з великими операторами Verizon і T-Mobile. Також у 2019 році планується запуск смартфонів OnePlus з підтримкою 5G. Загалом, OnePlus готується завоювати Америку.

Фанатська лояльність

Останній пункт у нашому списку може здатися найсумнівнішим, а то і просто притягнутим за вуха. Однак, цей пункт у випадку з OnePlus - не просто порожні слова.

OnePlus спочатку був гіківською компанією. Її менеджмент завжди був "заряджений" на формування фанатської бази і утримання її лояльності. Компанія намагалася слухати фанатів і враховувати їхні побажання в наступних продуктах. І не випускати "попсові" продукти, розраховані на ринкову кон'юнктуру.

У своїх інтерв'ю Піт Лау визнає, що у компанії були невдачі саме в спробах "комерційного підходу", наприклад OnePlus 2 і OnePlus X. І компанія більше не має наміру наступати на ці граблі.

Якщо OnePlus 7 дійсно вийде приблизно в тому вигляді, в якому його можна уявити після витоків, і його ціна залишиться на рівні OnePlus 6t або ненабагато вище, то на тлі передбачувано дорогих і сумнівно інноваційних флагманів конкурентів OnePlus виглядатиме дуже виграшно.

І наостанок перелічимо чинники, які можуть перешкодити статися тому, що передбачається в заголовку цієї статті.

Публіка може негативно сприйняти ідею слайдера і віддати перевагу отворам в екрані або вирізам, що стали вже звичними (малоймовірно, та все-таки...)

OnePlus може все-таки почати підвищувати ціни на свої смартфони, що нівелює одну з головних переваг бренду - співвідношення ціна-якість (поки ніщо на це не вказує, та все-таки...)

Поки невідомо, як вплине на плани OnePlus щодо експансії в США торгова війна між Трампом і Китаєм, яка розгорається.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X