Шотландці навчили нейромережу анімувати рухи персонажів

3 травня 2017, 14:14
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Фахівці з Единбурзького університету розробили технологію анімації персонажів на основі нейронної мережі

Нова технологія дозволяє моделювати руху віртуального персонажа в реальному часі, пише AItopics.

Технологія під назвою Phase-Functioned Neural Network автоматично генерує рухи, у яких персонаж адаптується до різних умов, таким як біг по перетнутій місцевості, стрибки через перешкоди, присідання та інші.

Відео дня

"Наш контролер вимагає дуже мало пам'яті, час виконання дуже невеликий, і він генерує високу якість руху у багатьох складних ситуаціях", - підкреслив провідний дослідник проекту, Деніел Холден.

Нейронна мережа використовує різну інформацію, серед якої дані про навколишній ландшафт і попереднє положення героя. Для тренування мережі використовуються попередньо заготовлені рухи на кшталт ходьби, бігу, стрибків. Згодом система самостійно комбінує анімацію.

Раніше НВ повідомляло, що Google запропонував користувачам навчити нейромережі розпізнавати прості малюнки за допомогою гри. Компанія запустила алгоритм розпізнавання простих малюнків і навчає його за допомогою онлайн-ігри Quick, Draw!

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X