Продажі планшетів знижуються у світі 14-й квартал поспіль

4 травня 2018, 11:14
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

Глобальний ринок планшетних комп'ютерів продовжує знижуватися чотирнадцятий квартал поспіль, тобто три з половиною роки.

У I кварталі 2018 року відбулося падіння на 11,7% порівняно з аналогічним періодом минулого року: 31,7 млн одиниць було продано по всьому світу, порівняно з 35,8 млн одиниць в тому ж кварталі минулого року, повідомляє Venture Beat.

Відео дня

Компанія Apple зберегла своє перше місце за квартал, а Samsung і Huawei замкнули трійку лідерів. На п'ятірку постачальників припадало 65,6% ринку, порівнянно з 61,2% в минулому році.

Поставки Apple зросли на 200 тисяч одиниць, що збільшило її частку з 24,9% до 28,8%. Лідерство компанія зберегла за рахунок більш дешевого iPad і оновленого iPad Pro. Samsung продала на 700 тисяч менше пристроїв, ніж в четвертому кварталі минулого року.

Huawei продала на 400 тисяч планшетів більше, отримавши додатково 2,2 процентних пункти (з 7,8% до 10%), посівши третє місце. Lenovo додала 0,8 пункти при тій же кількості продажів, тоді як продажі Amazon впали.

Найпопулярнішими моделями на початку 2018 року були планшети з діагоналлю екранів від 9,7 дюйма. Поставки невеликих 7- і 8-дюймових гаджетів стабільно знижуються.

У другому кварталі нинішнього року поставки планшетів Apple можуть значно зрости за рахунок виходу нових iPad Pro. Крім того, компанія запустила новий iPad в першому кварталі за ціною $299.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X