Посміхніться: Durex хоче поповнити список емодзі презервативом
У переддень Всесвітнього дня боротьби зі Снідом 1 грудня виробник засобів контрацепції розгорнув кампанію на підтримку своєї ідеї. Durex сподівається, що зможе привернути увагу розробників і ті додадуть даний символ у "словник" емодзі. Мешканці соцмереж можуть підтримати акцію, використовуючи хештег #condomemoji.
Durex не просто хоче розширити асортимент смайлів. Компанія вважає, що емодзі презерватив сприятиме поширенню ідеї безпечного сексу в умах молоді. Дослідження, проведене виробником контрацептивів, показало, що третина молодих людей у віці від 16 до 25 років байдужа до безпечного сексу, а пловина не замислюється про можливості захворіти на ВІЛ. При цьому 8 із 10 молодих людей стверджують, що про секс їм комфортніше говорити мовою емодзі.
"Такі емодзі допоможуть молодим людям подолати збентеження у бесідах про безпечний секс, заохотять подібні розмови і підвищать впевненість у необхідності використання презервативів для захисту від інфекцій, що передаються статевим шляхом ", - вважає маркетинг-директор Durex Карен Чісхолм.
- Читайте також: Моделі Victoria's Secret зобразили популярні емодзі - відео
Нагадаємо, що раніше видавництво Оксфордського університету, що випускає Оксфордський словник англійської мови назвало "Словом року" смайл, що плаче від сміху. Британські лінгвісти вважають, що емодзі стали універсальним способом спілкування, здатним подолати мовні бар'єри.

матеріалів розділу Техно
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.