Перелом ринку. Смарт-годинники несподівано випередили фітнес-трекери за продажами

1 вересня 2017, 12:57
У другому кварталі 2017 року різко зросли продажі розумних годинників, які випередили показники фітнес-трекерів

В цілому, поставки гаджетів, що носяться, виросли на 10,3% в порівнянні з минулим роком, досягнувши показника 26,3 млн у другому кварталі 2017 року, повідомляється в звіті компанії IDC .

Відео дня

Лідерами на ринку пристроїв, що носяться, як і в минулому кварталі, залишаються Xiaomi і Apple. Щоправда, китайський виробник трохи збільшив відрив від другого місця, продавши 3,5 мільйона гаджетів, що склало 13,4% ринку. Apple відстала приблизно на сто тисяч пристроїв, захопивши 13% ринку.

Лідер минулих років, компанія Fitbit, посідає третю сходинку, з показником в 3,4 мільйона пристроїв і 12,9% ринку. Таким чином, Fitbit майже впритул підібралася до Apple. Четверте місце в рейтингу зайняла компанія Garmin.

П'ятірку лідерів несподівано замкнула компанія Fossil, яка витіснила з рейтингу Samsung. Вона показала зростання в 217% в порівнянні з аналогічним періодом минулого року. Такий прогрес аналітики пов'язують з двома подіями. По-перше, годинникова компанія Fossil придбала виробника гаджетів Misfit. А, по-друге, Fossil стала продавати свої гаджетів, що носяться, в магазинах модного одягу, разом з нарядами. Це дозволило залучити нову аудиторію.

Також зазначається, що вперше продажу розумних годинників перевищили продажі фітнес-трекерів, нехай і всього на 0,9%.

"Перехід до більш інтелектуальних пристроїв, що носяться, йде повним ходом. Протягом багатьох років, рудиментарні фітнес-трекери виступали в якості основної маси гаджетів, що носяться, а тепер ми знаходимося в точці, де бренди і споживачі переходять на більш складні пристрої. Все більш важливою стає функція GPS. Ще рік тому тільки 24,5% всіх подібних пристроїв були обладнані GPS, в той час як сьогодні ця цифра досягла майже 41,7% ", - сказав Джітеш Убрані, старший аналітик компанії IDC в області розумних пристроїв.

Відзначимо, що за підсумками першого кварталу 2017 року Xiaomi і Apple ділили лідерство на світовому ринку пристроїв, що носяться. Однак, частка китайської компанії становила 14,7% ринку, тоді як у Apple - на одну десяту відсотка менше.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X