Нічого зайвого: мобільні гаджети від бренду Sigma mobile

20 березня 2020, 10:51
Спецпроект
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке
Засновник бренду Sigma mobile Олексій Гарусов (Фото:НВ)

Засновник бренду Sigma mobile Олексій Гарусов (Фото:НВ)

Засновник бренду Sigma mobile Олексій Гарусов розповідає про появу перших українських «бабусефонів», «бронефонів» та мобільних додатків, що були створені його командою.

— Олексію, розкажіть, будь ласка, як виникла ідея створення вашої компанії?

 — Це сталося під час кризи 2009 року. Ми з моїм братом Олександром знаходились у критичній ситуації, отож вирішили обговорити, як нам діяти далі, сидячи на маленькій кухні в однокімнатній квартирі, яку я в той час винаймав. Саме там і народилась ідея створення нашої компанії. В той час багато компаній на фоні кризи зайшли в мінус. У нас, на щастя, в цьому сенсі був не мінус, а нуль. Тому криза стала для нас вікном можливостей. Ми стартували з бюджетом у $6000, крок за кроком відточуючи свою бізнес-модель.

— А як ви ініціювали запуск «бабусефонів» на українському ринку?

 — Якось в інтернеті я натрапив на слово «бабусефон», і воно мене дуже сподобалось. Саме в цей час наша компанія поставила собі за мету створити зручний гаджет для людей похилого віку, які живуть саме в Україні. На той момент на ринку вже існували моделі кнопкових телефонів, тож сам термін «масово» почала використовувати саме наша компанія для моделей власного бренду.

Sigma mobile
Фото: Sigma mobile

— В чому полягала ідея створення «бабусефону»?

— В тому, щоб максимально спростити спосіб користування таким мобільним телефоном: зробити великі літери і цифри, тобто зручний для набору та читання шрифт, гучний звук, логічно-інтуїтивне меню і кнопку SOS для екстрених випадків.

Практика показує, що такі бюджетні «бабусефони» користуються попитом серед батьків першокласників.

— Коли мої діти почали ходити до школи, звичайно ж, віддав їм у користування «бабусефони». Це дуже зручно. Правда, дітей дещо збентежила назва цього гаджету. Реакція була приблизно така: «Бабусефон? Це ж для бабусь!». Довелось пояснювати переваги такого телефону, демонструючи на практиці його можливості.

— Чи є у вас ідеї для корпоративного просування своїх «бабусефонів», адже це надзвичайно зручний і бюджетний варіант для мобільного зв’язку між працівниками тієї чи іншої компанії?

— Наразі ми розглядаємо такий варіант застосування «бабусефонів» і працюємо в цьому напрямку. Більше того, ми вже працюємо над тим, щоб спростити варіант такого телефону ще більше, — буквально до пари кнопок. Такий варіант для дітлахів у нас вже є.

Яким чином ви розвиваєте напрямок «бабусефонів» зараз?

— Наша команда розробила для «бабусефонів» софт-новинку під назвою SIMO Assistant. Цей софт-додаток можна безкоштовно скачати через Google Play Market та App Store. За допомогою SIMO Assistant людина, що встановлює його на свій мобільний, може дистанційно управляти «бабусефоном», який придбала для своїх близьких. Наприклад, можна дистанційно перевірити, чи заряджений «бабусефон», додати необхідні гарячі клавіші, перевірити місцезнаходження бабусі, дідуся або дитини.

НВ
Фото: НВ

— Окрім того компанія Sigma mobile випускає так звані бронефони. Розкажіть, будь ласка, про них докладніше.

— Наші «бронефони» — це смартфони, а також зручний і надійний засіб зв’язку для тих, хто веде дуже активний спосіб життя. Наприклад, багато подорожує чи займається активними видами спорту. Колись я сам, як людина, що любить гори і активно подорожує світом, мріяв про такий супервитривалий мобільний телефон. На той момент, коли наш бренд зайняв цю нерозвинену нішу в Україні, телефони такого типу були дуже дорогою рідкістю на ринку. Ми ж запропонували бюджетний варіант і спромоглися стати в цьому сегменті компанією-лідером не тільки на локальному ринку.

Наприклад, остання модель «бронефону» від Sigma mobile має вигляд такої собі значної «цеглини» з батареєю на 10 000 mA — сам нею з задоволенням користуюся. Ця модель чудово тримає заряд, а сам телефон дуже стійкий до пошкоджень — перевірив особисто в той момент, коли мій «бронефон» пережив падіння з гори у Норвегії.

Sigma mobile
Фото: Sigma mobile

— Ваша компанія турбується про підвищення комфорту для своїх клієнтів. Допомагати людям — це ваша місія?

На мою думку, допомагати людям — це місія кожної людини. Ми запустили свій бізнес завдяки тому, що вклали в нього свій інтелект, зусилля і свої бізнес-цінності, засновані на загальних людських принципах життя.

— Які, на ваш погляд, найближчі перспективи розвитку ринку мобільних гаджетів типу кнопочних «бабусефонів»?

Цей ринок буде зосереджуватися на розвитку в сторону медицини — медичних гаджетів. Наприклад, зараз ми розглядаємо можливість створення «бабусефону», що спеціалізується на тому, щоб слідкувати за станом здоров’я свого власника. Якщо, наприклад, у людини критично підвищився тиск, ця інформація миттєво надходить до її лікаря, і той оперативно вживає необхідних заходів для вирішення проблеми. Погодьтесь, в деяких випадках це може врятувати життя. Думаю, саме за цим напрямом майбутнє.

НВ
Фото: НВ

— Чи плануєте ви вихід на міжнародний ринок?

Ми займаємо лідерські позиції на українському ринку, тому дуже обережно і відповідально ставимося до виходу на ринок міжнародний. Наразі ми запустили свій бізнес в Грузії, де наш бренд вже став № 1. Є в нас плани і щодо Білорусії. Наприклад, щодо країн Латинської Америки, нещодавно повернувся з Бразилії, де вже домовилися про перші поставки захищених смартфонів.

— В чому, на ваш погляд, запорука успіху?

Життя — це велика подорож, яка надає змогу випробувати свої сили у багатьох напрямках. Головне — мати чіткий план і діяти вчасно та розважливо. Це ї є запорука успіху.

Слухайте також на підкастах НВ

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X