Не в дружбу, а в службу: Facebook вирішив запустити мережу для професіоналів
Новинка отримає назву Facebook at Work. Хоча в першу чергу вона призначена для вирішення робочих питань, вона багато в чому буде схожа на свого "батька". Як і в традиційній версії Facebook, тут буде стрічка новин, можливість ставити лайки, ділитися інформацією і обмінюватися повідомленнями.
"Я б сказав, що 95% напрацювань Facebook були застосовані і в Facebook at Work", - сказав директор компанії з глобальних партнерств Жюльєн Кордоню у розмові з Reuters.
Втім, деякі відмінності все ж будуть. Так, пограти в ігри у новій соцмережі не вийде. Крім того, у користувачів Facebook at Work будуть окремі профілі, не пов'язані з особистими аккаунтами у звичайній Facebook. Інформацію, якої вони будуть ділитися, зможуть побачити лише колеги. Наприклад, представники певної групи чи всі співробітники.
Коли соцмережа буде запущена, до неї зможе приєднатися будь-яка компанія, проте деякі послуги будуть платними.
Тестування Facebook at Work проводилося ще з січня поточного року. У ньому могли безкоштовно брати участь будь-які компанії, що отримали запрошення. До теперішнього часу до мережі приєдналося близько 300 компаній і організацій. У їх числі: виробник пива Heineken, Королівський банк Шотландії і ювелірна фірмам Stella and Dot.
Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.