На все згодні. Аналітики підрахували, скільки люди готові викласти за новий iPhone

10 вересня 2019, 10:01

Дослідження, проведене в США, виявило значні можливості для зростання цін на iPhone, оскільки є люди, готові платити за нові гаджети до $ 2400.

Цю суму опитані американці готові платити не відразу, а щомісячними внесками, повідомляється на сайті компанії Simon-Kucher & Partners.

Нові смартфони Apple представлять вже через кілька годин, а онлайн-трансляція заходу буде доступна на нашому сайті. Ціна гаджетів поки не оголошена, але нові дослідження повинні додати оптимізму керівництву Apple.

Відео дня

Дослідження показало, що 10 відсотків з тих споживачів, які очікують нові iPhone, готові платити більше $ 2000 за свій пристрій, а 15 відсотків — понад $ 1800 — значно більше, ніж очікувана ціна в $ 1549 за топову версію пристрою. Тобто, у Apple є можливості для подальшого зростання цін з деякими покупцями.

Це було обумовлено, перш за все, споживачами, які вважали за краще 24-місячне фінансування з нульовим відсотком в порівнянні з тими, хто хотів оплатити покупку відразу. Споживачі були готові платити в середньому на 50 відсотків більше за один і той же пристрій, якщо вони платили щомісяця протягом 24 місяців.

Дослідження показало, що 10 відсотків тих споживачів, які вважають за краще платити щомісяця, розглядають можливість виплати понад $ 99 в місяць протягом 24 місяців, в той час як тільки один відсоток тих, хто вважає за краще платити авансом, розгляне можливість виплати більш $ Рік: 1999.

«Ясно, що є сегмент клієнтів, які готові платити за все, щоб отримати доступ до новітніх і кращим iPhone. Цей сегмент досить великий, щоб привертати увагу Apple самостійно. Дослідження показало, що споживачі явно більше думають про щомісячні витрати, ніж про загальні витрати, тому Apple потрібно всього лише перевести покупців з їх максимальної ціни сьогодні в $ 60,99 yf місяць до наступного психологічного порогу в $ 69,99 або навіть $ 99,99 yf місяць», — говорить Нік Зарб, технічний експерт і старший директор Simon-Kucher & Partners.

Молоді споживачі будуть стимулювати попит на більші і дорожчі моделі, які Apple може продовжувати обслуговувати по дуже сегментованим цінам.

«Apple розумно пропонує кілька версій кожної моделі iPhone з приростом в 100 доларів в залежності від ємності сховища, що дозволяє споживачам самостійно вибирати не тільки розмір, функції і функціональність, а й готовність платити. Це призводить до 16 різних доступних цінових категорій для споживачів від 450 до 1450 доларів сьогодні, що захоплює більший сегмент ринку», — говорить Зарб.

Дослідження «Готовність платити за майбутні моделі iPhone 2019 року» було проведено компанією Simon-Kucher & Partners в серпні 2019 року в США. В цілому було опитано 10 250 споживачів в США.

Нагадаємо, за попередніми даними, iPhone 11 представлять в трьох варіантах: з 5,8-дюймовим OLED-дисплеєм в базовій версії Pro, 6,5-дюймовим у версії Pro Max і 6,1-дюймовим екраном для бюджетної версії, яку, схоже, залишили без додаткового індексу.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X