Менше, ніж чекали. Apple відвантажила за квартал 600 000 розумних колонок HomePod

18 травня 2018, 15:07
Вы также можете прочесть этот материал на русском языке

За даними від дослідницької фірми Strategy Analytics, Apple відвантажила лише 600 000 своїх розумних колонок.

При цьому аналітики вживають саме слово "відвантажила", що може означати, що реальні продажі розумних колонок HomePod ще менше, пише The Verge.

Навіть з цим застереженням Apple отримує 6-відсоткову частку ринку, що значно менше показників Amazon і Google і трохи нижче китайського майданчика електронної комерції Alibaba. Згідно з оцінками, Amazon захопила 43,6% ринку з 4 мільйонами одиниць продажів, в той час як Google дісталося 26,5%.

Відео дня

Всього за звітний період в світі було реалізовано близько 9,2 млн одиниць такої продукції, що відповідає зростанню на 278%. Першу п'ятірку склали Amazon, Google, Alibaba, Apple і Xiaomi з показником 200 000 проданих пристроїв.

При цьому слід зазначити, що HomePod не продавалися до 9 лютого, тому у Apple не було повного кварталу. Проте, повільний старт HomePod, схоже, говорить про те, що продукт не відповідає очікуванням Apple. Зокрема, Apple знизила прогнози продажів для HomePod і скоротила замовлення з постачальником Inventec.

Аналітики вважають, що попит на HomePod виявився нижчим, ніж очікувалося. За оцінками відомого експерта Мін-Чі Куо з компанії KGI, до кінця 2018 року Apple продасть всього 2-2,5 мільйона HomePod.

Однією з причин слабких продажів HomePod аналітики називають високу вартість колонки. Вона стоїть $349, що робить HomePod найдорожчою в сегменті розумних колонок. Ходять чутки, що Apple може розробити дешевий, менший HomePod, щоб конкурувати безпосередньо зі стандартним Amazon Echo і Google Home.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X