Mcdonald's почне пропонувати окуляри віртуальної реальності в навантаження до бургерів
Ідея замінити традиційні іграшки сучасним гаджетом відвідала співробітників шведського представництва McDonald’s. Таким чином вони вирішили відзначити 30-річчя Хеппі міл в країні. Тож поки отримати ВР-шолом у фаст-фуді можна тільки в Швеції.
"Наше завдання полягає в тому, щоб одна з найбільш знаменитих коробок у світі продовжувала бути чарівною ще 30 років. Хеппі міл просто крокує в ногу з часом", - розповідають автори ідеї.
На додачу до окулярів було підготовлено додаток для смартфонів Watch Out on the Slope. Це гра, в якій користувачів чекає швидкісний спуск на лижах по гірському схилу. Тема додатка була обрана не випадково – у Швеції на носі свято Sportlov, під час якого місцеві жителі нерідко вирушають покататися на лижах.