Кошмар PR-ника. Google Сhrome додає функцію блокування реклами

Гаджети

10 січня, 14:00

Кошмар PR-ника. Google Сhrome додає функцію блокування реклами

Кошмар PR-ника. Google Сhrome додає функцію блокування реклами - фото

Pixabay

Браузер Сhrome блокуватиме рекламу

Розробники браузера Google Сhrome збираються блокувати неякісну спливаючу рекламу за замовчуванням. Функцію впровадять в пошуковик у липні 2019-го.

Для більшості інтернет-компаній значну частину доходу приносить продаж банерної реклами на веб-сайтах. Але, іноді, засилля подібних повідомлень і спливаючих вікон доходить до такого абсурду, що користуватися деякими сайтами стає практично неможливо.

Для боротьби з цим, у 2016-му кілька популярних інтернет-корпорацій та світових медіа об'єдналися в Коаліцію за хорошу рекламу. Один з головних учасників коаліції - Google днями заявив, що функція блокування реклами в браузері Chrome почне працювати з 9 липня 2019-го.

Звичайно, блокувати будуть не всю рекламу, а тільки 12 її типів, які Коаліція визначила як неякісні. Туди входять 8 типів реклами для мобільного браузера і 4 типу для робочого столу.

Це стосується банерів, які займають більше третини екрану, спливаючих вікон, мигаючої анімації, а також реклама, яка автоматично відтворює відео або звук.

Фото: Google

"Наша кінцева мета - не фільтрувати рекламу, а створити кращу онлайн-мережу для всіх і всюди. Застосування стандартів Коаліції у Google Chrome надихнуло багатьох власників веб-сайтів поліпшити рекламу так, щоб це грало на руку користувачам", - пише Google в блозі.

Компанія повідомляє, що станом на перше січня 2019-го, дві третини веб-сайтів, які не виконували стандарти Коаліції, зараз перебуваються в хорошому стані. Проте, з мільйонів онлайн-сторінок, які проаналізувала Google, менше 1% змінили свої рекламні оголошення.

Google Chrome почав працювати над блокуванням реклами з лютого 2018-го, і, як писали експерти НВ, такий крок, з одного боку, може поліпшити якість реклами і призначений для користувача досвід, а, з іншого, дозволить браузеру приховувати рекламу своїх конкурентів.

Варто відзначити, що Google Сhrome - не перший браузер з функцією блокування реклами. Влітку 2018-го, Mozilla Firefox анонсувала оновлення, яке не тільки буде автоматично блокувати сайти з величезною кількістю реклами, але і сторінки, які відстежують вашу активність.

Блокувальник реклами в Opera з'явився ще у 2016-му, ну а користувачі браузера Microsoft Edge можуть активувати вшите розширення блокувальника Adblock.


Телеграм НВ

Підпишіться на наш канал у Телеграм. Там ми публікуємо термінові новини та найцікавіші історії дня України та світу.

Підписатися