Кінець епохи. Світові продажі планшетів впали на 15% за рік

3 листопада 2016, 12:47
Нові дані аналізу ринку показують, що в третьому кварталі 2016 року падають продажі і у Apple, і Samsung

Тим не менш, дослідницька компанія IDC повідомляє, що Amazon наростив свої продажі майже на 320%. Це пов'язано не тільки з ростом продажів, але і особливостями статистики - дослідники стали враховувати продаж 6-дюймових планшетів

Відео дня

За третій квартал 2016 роки виробникам вдалося продати 43 млн планшетів, що майже на 15% менше, ніж за той же період попереднього року, коли на ринок потрапило 50,5 млн пристроїв. При цьому в порівнянні з попереднім кварталом поточного року, поставки планшетів зросли на 9,8%.

На першому місці в списку виробників очікувано залишилася компанія Apple, яка пропонує споживачам відразу три лінійки планшетів — Air, Mini та Pro. За минулий період каліфорнійський виробник продав 9,3 млн пристроїв, що відповідає загальній частці у 21,5%. Зазначимо, що у третьому кварталі 2015 року компанії вдалося поставити 9,9 млн планшетів, падіння склало 6,2%.

На другому місці в списку - компанія Samsung. Результат в 6,5 млн пристроїв помітно поступається третьому кварталу 2015 року, коли Samsung вдалося продати 8,1 млн планшетів.

Здивувала компанія Amazon, яка досягла приросту в 320%. Показавши досить скромні 0,8 млн пристрій в минулому третьому кварталі, в цей раз виробник поставив на ринок 3,1 млн пристроїв. Таким чином, частка компанії в сегменті зросла з ледь помітних 1,5% до куди більш високих 7,3%.

Подібний стрибок обумовлений відразу двома причинами. По-перше, Amazon влаштовувала серйозні розпродажі. По-друге, в 2015 році IDC не враховувала у своїй статистиці 6-дюймові моделі, а значить досить популярний Fire HD 6 не потрапив в загальну викладку.

Статистика продаж планшетов в мире
Статистика продаж планшетов в мире Фото:

Lenovo продовжує зберігати свої позиції в азіатсько-тихоокеанському регіоні (за винятком Японії), а також у країнах Європи, Близького Сходу і Африки. Тим не менш, компанія скоротила свої продажі майже на 11% порівняно з минулим роком. У той же час, компанія Huawei наростила свою присутність на ринку. Це відбулося за рахунок того, що в невеликі планшети компанії інтегрований модуль стільникового зв'язку і такі пристрої часто використовують як фаблети.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X