Apple змусили відкрити офіційний сервісний центр в Росії

21 лютого 2017, 09:37
Федеральна антимонопольна служба змусила Apple створити в Росії сервісний центр повного циклу обслуговування

Причиною цього стали справи, які Федеральна антимонопольна служба порушила проти російської дочки американської компанії влітку 2016 року, пише Geektimes.

Регулятор угледів в діях Apple порушення антимонопольного закону Про захист конкуренції. Причиною розслідування стало звернення у відомство одного з громадян в 2016 році. Атестовані Apple сервісні центри відмовили йому в заміні пошкодженого дисплея через відсутність офіційних поставок подібних запчастин в РФ.

Відео дня

Подію у ФАС витлумачили наступним чином: якщо офіційних поставок ряду запчастин в країну немає, то це порушує антимонопольне законодавство, тобто компанія зловживає своїм домінуючим становищем на ринку. За це представництво Apple могло бути оштрафовано, але пішла на мирову угоду з ФАС.

Виходячи з угоди, компанія Еппл Рус зобов'язується до 1 травня 2017 року відкрити офіційний сервісний центр на території Російської Федерації, в якому буде надаватися есь спектр послуг щодо гарантійного та іншого обслуговування техніки компанії Apple.

При цьому відомство не закрило справу проти компанії, а просто перенесли його розгляд на більш пізню, ніж 1 травня 2017 року, дату. Якщо представник Apple не виконає цю обіцянку, то угоду анулюють.

poster
Підписатись на щоденну email-розсилку
матеріалів розділу Техно
Розсилка про те як технології змінють світ
Щопонеділка

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X