Apple поступається. Дослідження показало, що користувачі більш лояльні до Android, ніж до iOS

12 березня 2018, 09:46

Власники гаджетів на Android демонструють більш високу лояльність до бренду операційної системи в порівнянні з власниками мобільних пристроїв на базі iOS.

Представники компанії Consumer Research Research Partners підрахували, що сьогодні Android має коефіцієнт лояльності 91%, пише TechCrunch.

Лояльність до бренду Android залишається незмінною з початку 2016 року і залишається на найвищому рівні, який коли-небудь помічений. У Android коефіцієнт лояльності - 91%, в порівнянні з 86% для iOS. Цей коефіцієнт показує відсоток клієнтів з США, які залишилися з операційною системою після того, коли вони оновили свій телефон в 2017 році.

Відео дня

З січня 2016 року по грудень 2017 року лояльність Android варіювалася від 89 до 91%, а лояльність до iOS коливалася на кілька процентних пунктів нижче - від 85 до 88 відсотків. При цьому необхідно звернути увагу той факт, що до 2014 року лояльність до iOS була набагато вищою, ніж до Android.

"Наразі є тільки дві мобільні операційні системи. Користувачі, мабуть, вибирають одну, вивчають її, вкладають кошти в програми та сховище, і більше не хочуть її міняти. Тепер Apple і Google потрібно придумати, як продавати продукти і послуги цим лояльним клієнтам", - сказав співзасновник CIRP Марк Левін.

Експерти відзначили, що різниця між призначеним для користувача досвідом обох операційних систем з кожним роком скорочується, при цьому Android має набагато ширший вибір пристроїв. Користувачі можуть переключатися на різні стилі нових телефонів, не залишаючи Android.

"Ми знаємо, що Android має більшу базу користувачів, ніж iOS, і через цю більшу базу абсолютна кількість користувачів, які переходять на iOS з Android, така сама велика або більша, ніж абсолютна кількість користувачів, які переходять на Android з iOS", - додав Майк Левін.

Приєднуйтесь до нас у соцмережах Facebook, Telegram та Instagram.

Показати ще новини
Радіо НВ
X