Як Тузик грілку. Tesla обійшла Audi і Jaguar в незалежному тесті автономності

Авто

23 лютого, 12:25

Як Тузик грілку. Tesla обійшла Audi і Jaguar в незалежному тесті автономності

Як Тузик грілку. Tesla обійшла Audi і Jaguar в незалежному тесті автономності - фото

Nextmove

Tesla Model X принизила Audi e-tron і Jaguar I-Pace в незалежному тесті автономності

Незалежне тестування показало, що Tesla Model X має значно меншу витрату енергії і більший запас ходу, ніж Audi e-tron і Jaguar I-Pace.

Початкова ціна електромобіля, розгін до 100 км / год і те, в який бік відкриваються дверцята - звичайно, найважливіші фактори при виборі.

Але коли починається повсякденна експлуатація електрокара, на перший план виходять інші моменти. Наприклад, запас ходу (який безпосередньо пов'язаний з тим, скільки енергії витрачає електрокар в русі) і час зарядки.

Забавно, що в період, коли на ринку стали активно з'являтися конкуренти першопрохідника Tesla, і розгортаються медіа-кампанії, спрямовані на критику дітищ Ілона Маска, практичні експерименти все частіше свідчать на користь Tesla.

Як наприклад, це порівняльне тестування автономності, яке здійснювалося незалежної німецькою компанією Nextmove, що займається прокатом електромобілів.

Представники компанії використовували в якості тестового майданчика ділянку німецького автобану довжиною 87 км.

Порівняльне тестування електромобілів
Порівняльне тестування електромобілів / Фото: Nextmove

Три учасники тестування - Tesla Model X P90D, передпродажний зразок Audi e-tron і серійний екземпляр нової моделі Jaguar I-Pace - переміщалися по трасі на круїз-контролі з однаковою швидкістю 120 км/год. Заряджалися вони на одній і тій же заряднiй станції.

Тестування було поділено на три частини - витрата енергії при русі, час зарядки і вартість пробігу. У кожній з "номінацій" переможцем виявилася Tesla Model X.

Причому, відрив виявився досить значним.

На графіках, представлених організаторами тесту, видно, що при русі з крейсерською швидкістю 120 км / год Tesla Model X споживає на чверть менше енергії, ніж Audi e-tron і Jaguar I-Pace.

Скільки енергії споживає Tesla Model X в порівнянні з конкурентами
Скільки енергії споживає Tesla Model X в порівнянні з конкурентами / Фото: Nextmove

У прямому порівнянні Tesla Model X виглядає відчутно виграшніше конкурентів. Електрокар з коефіцієнтом лобового опору 0,25 витрачав 24,8 кВт / год на 100 км.

Audi e-tron (коефіцієнт лобового опору 0,27) мав споживання на 23% вище - 30,5 кВт / год на 100 км.

У Jaguar I-Pace коефіцієнт лобового опору складає 0,29, а витрата енергії виявився ще вище-31,3 кВт / год (на 26% більше, ніж у Tesla Model X).

Насправді, показники коефіцієнта лобового опору, що наводяться експертами Nextmove, звичайно ж, важливі. Але навряд чи мають критичне значення для такої великої різниці в енергоспоживанні.

Швидше за все, ключову роль відіграють ефективність і настройки електромоторів і ходової частини тестованих електрокарів.

Запас ходу Tesla Model X P90D також виявився на третину вище, ніж у обох конкурентів в тих же самих умовах.

Запас ходу Tesla Model X в порівнянні з конкурентами
Запас ходу Tesla Model X в порівнянні з конкурентами / Фото: Nextmove

Організатори уточнили, що взяли для тесту Tesla Model X 90D, якої вже немає в продажу, лише тому, що ємність акумулятора цієї моделі порівнянна з новими Audi e-tron і Jaguar I-Pace.

Вони також показали на графіках запас ходу актуальної моделі Tesla Model X P100D, який ще більше "принижує" європейських конкурентів Tesla.

Експерти констатують, що методику тестування, обрану Nextmove, складно піддати критиці. Але відзначають , що дослідження залишило без уваги такий важливий фактор, як швидкість зарядки.

Це не вплинуло б на результати Jaguar, але в прямому протистоянні між Tesla та Audi e-tron цей фактор може зіграти свою роль. Новинка від німецького виробника може заряджатися від 150 кВт зарядних станцій приблизно на 30% швидше, ніж електрокар Ілона Маска.

Зрозуміло, такі потужні зарядки ще деякий час будуть екзотикою навіть у Німеччині, не кажучи вже про інші країни Європи.

Експерти відзначають, що енергоефективність залишається одним з головних козирів Tesla.

Преміальні електромобілі конкурентів вже підібралися близько до Tesla по динаміці. І цілком здатні конкурувати за цінами. Однак запас ходу і загальна вартість експлуатації поки залишаються козирями американського піонера електромобілів.