Ставки растут. Стартует ряд амбициозных космических миссий — The Economist

22 января, 09:27
НВ Премиум
Астронавт NASA в открытом космосе (Фото:REUTERS / Alexander Gerst / NASA / ESA / Handout)

Бенджамин Сазерленд, внештатный корреспондент The Economist, перечисляет амбициозные космические проекты в 2022 году.

Цей матеріал опубліковано у спецвипуску журналу НВ Світ попереду 2022 за ексклюзивною ліцензією The Economist.

Аби перейнятися атмосферою прийдешніх космічних місій, зверніть увагу на апарат Європейського космічного агентства (ЄКА), що у середині 2022 року вирушить до крижаних супутників Юпітера. Щоб прискоритися та досягти Юпітера не пізніше ніж за вісім років, космічний апарат під назвою JUICE використовуватиме серію орбітальних маневрів. Після прибуття йому буде складно лавірувати між супутниками Юпітера на відстані 45 світлових хвилин від Землі — керівник проєкту Джузеппе Саррі описує той світ як «сонячну систему в мініатюрі», що «майже не лишає права на помилку». Апарат не зможе встановити, чи існує життя на Європі — одному із супутників Юпітера, але вчені сподіваються знайти підказки у парах, що викидає планета. А якщо маневр поблизу Ганімеда у 2032 році виявиться вдалим, космічний апарат стане першим, що обернеться навколо супутника іншої планети.